Logo regionálního portálu regionplzensko.cz

Ceník

Služba Cena Popis
Publikování akce ZDARMA Akci můžete publikovat zde.
Topování akce 35 Kč Cena je za den topování ve 3 regionech.
Nejmenší objednávka je 7 dní.
Prodej vstupenek provize 4 % Nabízíme možnost prodeje elektronických vstupenek na Vaši akci přímo na stránkách Regionálních portálů. Více informací naleznete níže.

Ceny platné od 1.3.2024; uvedeny bez 21% DPH.

Zvyšte návštěvnost své akce!
Patříme mezi nejnavštěvovanější regionální kalendáře akcí s důrazem na místní publikum. Využijte naše služby na maximum a objednejte si placené topování.

Výhody topování

Bez topování S topováním
Publikování na regionálním portále
Akce je uvedena v sekci „Kalendář akcí“ daného regionu podle místa konání
Výběr akcí na hlavní stránce regionálního portálu
Nejčtenější akce, které se konají v nejbližší době, se automaticky zobrazují na hlavní stránce daného regionu
Tipy na víkend na Facebooku
Akce, které se konají o víkendu a které jsou v poslední době nejčtenější, se automaticky publikují na facebookové stránce regionu
Zobrazení v boxu na Seznam.cz
Všichni lidé, kteří si na homepage Seznam.cz přidají box s akcemi konanými v daném regionu, akci v tomto boxu uvidí
Zobrazení akce v kalendářích sousedních regionů
Dle rozsahu topování se akce publikuje na i okolních regionálních portálech
První místo v seznamu akcí
Akce se zobrazí v horní části seznamu akcí v sekci „Kalendář akcí“
Barevné zvýraznění
Akce je v kalendáři barevně zvýrazněna
Upoutávka v detailu každé akce
Upoutávka na akci se zobrazí na detailní stránce ostatních akcí konaných v daném regionu
Upoutávka na hlavní stránce
Upoutávka na akci se zobrazí na hlavní stránce regionálního portálu. Pozice se náhodně střídá s ostatními topovanými akcemi
Automatická propagace na Facebooku
Akce se vždy publikuje na facebookové stránce daného regionu
Vyhodnocení úspěšnosti topování
Po skončení topování vám zašleme podrobnou statistiku úspěšnosti topování v jednotlivých regionech
Zpětná vazba na vámi vloženou akci
Po vložení akce vám pošleme její zhodnocení a doporučení na případné doplnění informací pro zkvalitnění a zvýšení dosahu

Děkujeme za váš zájem o topování!

Jak začít topovat:

  1. 1. Zaregistrujte se zdarma na regionálním portále.
  2. 2. V administraci vašeho účtu vyberte sekci „Moje akce v kalendáři“, klikněte na „Nová akce“ a vložte vaši akci.
  3. 3. Ve výpisu aktivních akcí vyberte tu, kterou chcete topovat a klikněte na tlačítko „Topovat“.
  4. 4. Vyplňte všechna požadovaná pole a klikněte na „Nezávazně spočítat cenu“.
  5. 5. Dokončete objednávku. Jakmile objednávku potvrdíte, topování se okamžitě spustí. Následně vám pošleme instrukce k platbě.

Balíčky služeb

Zviditelněte Vaši akci díky zvýhodněným balíčkům.

Vše pro Vás zajistíme od A do Z. Akci budeme propagovat na webu, Facebooku, Seznamu, Googlu a upozorníme na ni emaily registrované čtenáře. Ve variantě Standard a Plus pro Vás navíc uspořádáme soutěž o vstupenky – z naši dlouholeté zkušenosti je to nejefektivější způsob propagace Vaši akce.

Varianta

MINI

Varianta

STANDARD

Varianta

PLUS

Napsání a publikování článku o akci

6 regionů

12 regionů

24 regionů

Topování akce v kalendáři *
Uspořádání soutěže *

Oslovených čtenářů

23 tisíc

47 tisíc

83 tisíc

Cena

3 440 Kč

8 380 Kč

18 960 Kč

Cena, pokud bychom se stali mediálním partnerem akce 15% sleva
2 917 Kč
25% sleva

6 277 Kč

35% sleva

12 317 Kč

* Topování běží po dobu 20 dní Ceny platné od 1.9.2024; uvedeny bez 21% DPH.
Varianta

FREE

Vložení akce do kalendáře Publikování vámi napsaného článku o akci na „domácím“ regionu

Zdarma

(možné napsání článku naším redaktorem)

Soutěž o vstupenky – aktivně navíc oslovíme více jak 600 soutěžících z naší databáze, kterým přijde e-mail s informací o soutěži a Vaší akci.

Topování akce – zajistí, že se Vaše akce bude zobrazovat na prémiových místech v kalendáři akcí a bude zveřejněná na Facebooku daných regionů.

Prodej vstupenek

Nabízíme snadný a efektivní způsob prodeje vstupenek

Pro pořadatele akcí nabízíme kompletní servis zahrnující nejen propagaci události, ale také prodej vstupenek.

  • Vstupenky lze prodávat u všech akcí, jež jsou vloženy v kalendáři akcí.
  • Z každé prodané vstupenky si účtujeme provizi 4 % z její ceny.
  • Platíte pouze za prodané vstupenky, žádné další paušální poplatky se nehradí
  • Nabízíme možnost prodeje více typů vstupného (např. plné, snížené, VIP apod.)
  • Ručíme za bezpečný převod financí od zákazníků na váš účet.
  • Možnost prodeje vstupenek najdete v administraci svého účtu.

 

Děláme největší weby v regionech

 

 

V řadě regionů patří Regionální portály
k největším a nejnavštěvovanějším webům

 

Spolupracujeme

 

www.moravskeuzene.cz

Mgr. Pavel Pichler
organizátor festivalu

Na akci Slavnosti moravského uzeného cílíme na obyvatele okolí Brna
a zde nám portál poskytl komplexní službu v oslovení vybrané lokality.

Podrobná případová studie
www.i-kompas.cz

Bc. Michaela Adamová
manažerka projektů

Přišli jsme na to, že má smysl kombinovat různé typy propagace
a nespoléhat jen na sociální sítě.

Podrobná případová studie
Chci nezávaznou nabídku

100% garance spokojenosti!
Pokud nebudete spokojeni, bez řečí Vám vrátíme peníze.

 

 

 

Propagace workshopu

www.i-kompas.cz
  • Akce: Životní krize jako šance - seminář s regresní terapeutkou Mílou Lukášovou
  • Zákazník: Vzdělávací organizace i-Kompas
  • Místo konání: Ivančice
www.i-kompas.cz

Zákazník pořádal v Ivančicích workshop „Životní krize jako šance“ s regresní terapeutkou Mílou Lukášovou. Organizátoři potřebovali jednak propagovat samotnou akci, ale také rozšířit povědomí o jejich činnost v okolí.

Workshop jsme podpořili formou publikování článku ve zpravodajství v regionech Ivančicko a Moravskokrumlovsko a formou topování akce v kalendářích akcí. Při topování jsme se přitom zaměřili jen na regiony, které jsou v okolí Ivančic, tzn. v rozumné dojezdové vzdálenosti. Na základě výsledků předchozího topování akce rovněž workshopu Míly Lukášové jsme si ověřili, že čtenáři ze vzdálenějších regionů projevili o akci jen asi poloviční zájem než z okolních regionů: např. na Blanensku zareagovalo jen 4,8 % oslovených, zatímto v sousedním regionu Rosicko to bylo 9,7 % čtenářů.

Výsledek kampaně:

Díky topování, které běželo 14 dní, jsme oslovili celkem 13 698 návštěvníků, z nichž na upoutávku kliklo 1066 čtenářů, tj. 7,8 %. Akce se díky tomu dostala mezi nejčtenější akce několika regionů, což dále podpořilo zájem o akci.

Komentář zákazníka:

Michaela Adamová, i-Kompas

Přišli jsme na to, že má smysl kombinovat různé typy propagace a nespoléhat jen na sociální sítě. Spolupráce s Regiony Brněnska je profesionální a vždy je možná konzultace jak nejefektivněji využít potenciál tohoto webu. Naším cílem je rozšířit povědomí o našich aktivitách v okolních regionech. Bc. Michaela Adamová, koordinátorka projektů

 

Propagace food festivalu

www.moravskeuzene.cz
  • Akce: Slavnosti moravského uzeného a vína 2. a 3. března 2019
  • Zákazník: ECEAT, European Centre for Ecological and Agricultural Tourism
  • Místo konání: Hrad Veveří, region Kuřimsko
www.moravskeuzene.cz

Pro společnost ECEAT jsme realizovali kampaň na získání návštěvníků pro na food festival. Kampaň běžela na všech našich 18 regionálních portálech po dobu 29 dní od 3.2. do 3.3.2019 formou topování akce v regionálních kalendářích akcí regionu.

Výsledek kampaně:

V období kampaně navštívilo regionální portály celkem 107 713 návštěvníků (Google Analytics). Z daných návštěv na topovanou akci aktivně kliklo 7209, což je 6,69 %.

Míra prokliků se na regionálních portálech standardně pohybuje v rozmezí 2–3 %. V tomto případě byl vysoký zájem o akci způsobený podle nás zejména dvěma faktory: akce měla profesionálně zpracovaný velmi lákavý plakát a jednalo se o atraktivní akci pro široké spektrum zákazníků od rodin s dětmi, přes páry až po seniory.

Komentář zákazníka:

Pavel Pichlera, ředitel ECEAT s.r.o.

Na spolupráci s regionálními portály oceňujeme zejména profesionalitu v komunikaci, pomoc při vhodném výběru textů, fotografií a vizuálu. Na akci Slavnosti moravského uzeného cílíme na obyvatele okolí Brna a zde nám portál poskytl komplexní službu v oslovení vybrané lokality. Na rozdíl od plakátovacích kampaní v obcích přesně vidíme účelnost vynaložených prostředků do inzerce. Mgr. Pavel Pichler, organizátor festivalu.